Dışarıda bakım evi diyorlardı oraya ama mezarım olacağını biliyordum ben hayattan umudumu kesmiş insanların sağındığı kıyıda köşede kalmış barınaklardan biriydi
Bir mutluluğu yaşarken onu kavramamız zordur ; ancak o geçip gittiğinde arkamıza baktığımız zaman, birdenbire biraz daha hayranlıkla ne kadar mutlu olduğumuzu anlarız.