Üst sınıfın insanları, alt sınıfa karşı her zaman soğuk bir mesafe içinde, sanki yakın davransalar bir sey kaybedeceklermis gibi; bir de düşüncesizler ve başkalarına kötü niyetle takılmaktan hoşlananlar var, kibirlerini zavallı insanlara daha çok hissettirsinler diye onlarin seviyesine inmiş gibi davranıyorlar.
Eșit olmadığımızı, olamayacağımızı çok iyi biliyorum, ancak saygı görmek adına alt tabaka insanlarından kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi, yenilgiden korktuğu için düşmandan saklanan bir korkak kadar elestiriyi hak eder.
İnanıyorum söylediğini candan söylediğine
Ama bugünkü karar yarın bozulur çok kez
Kendi kendimize verdiğimiz sözü tutmak
En çabuk unuttuğumuz şeydir ne yapsak
Madem bu dünya bile yok olacak birgun
Sevginin bitmesine insan neden üzülsün
Sevgimi kaderi kovalar kadermi sevgiyi
Daha kimseler çözemedi bu bilmeceyi