“Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
Ya hatırlamak!..
Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak..”Mustafa Kutlu
“Bu hayatta her şey olabilir .” dedi teyzem. “Sen tarih kitapları nasıl yazılır bilmiyorsun.Tarih kitapları insanoğlunun aklının almadığı savaşlarla doludur.”