Hamuşan

Hamuşan
@Hamusan_
Kalbimizdeki eksiklik bile O’nun varlığının bir delili değil mi?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Neden kızıyorsun? Neden şikâyet ediyorsun?" dedi. "İçin-de şeytan dediğin o şeyin en kıymetli tarafın olmadığını nereden biliyorsun? Sizin gibi beş hissinden başka duygu vasıtası olma-yanlar bu daimi korkudan kurtulamazlar. Asıl sebep ve illetlere varabilseniz göreceksiniz ki en zayıf tarafımız dışımızdadır. Gözümüzü kör eden yedi renktir, kulağımızı sağır eden sesler, ağ-zımızı paslandıran yediklerimiz, kalbimizi önce coşturup sonra durduran sonsuz koşmalarımızdır. Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir."
silinmez yaşamak suçu üzerimde...
"Düşüşümün dehşetiyle düşüyorum. Kendimi kendimden dışlamaya şiddetle can atıyorum."
gözü dünyâ mı görür âşık-ı dîdâr olanın dilberi sen gibi bir mâh-ı dil-âzâr olanın gayra meyli olamaz aşkın ile yâr olanın yücedir rütbesi mihrinle hevâ-dâr olanın ayağı yer mi basar zülfüne berdâr olanın aşk u şevk ile verir cân ü seri döne döne.