Ben seccadeye yüz sürdüm, gözyaşım şahit oldu,
Gecenin en suskun yerinde Rabbimle konuştum.
Herkes uykudayken ben içimde gömülüyken,
Adımı değil, derdimi bilen O vardı… sen neredeydin?
Nefesim daraldı, göğsüm dünya oldu bana,
Bir “Ya Rab” ile tutundum hayata.
Cam kırıklarıydı sabrım, sustukça kanadı içim,
Canım canımdan taşarken sen yine neredeydin?
Ben incinmemeyi değil, incitmemeyi seçtim,
Her acıyı içime alıp susmayı öğrendim.
Kalbimle imtihan edildim, sabırla sınandım,
Ben böyle büyürken sen hangi taraftaydın?
Son beş yılda bir kez ağladım,
O da kader kılığında gelen sendin.
Bunca yıl gözyaşımı secdeye sakladım,
Bir damlası bile sana düşmedi… neredeydin?
Ben kula değil, Hakk’a yaslandım,
Gidenlere değil, kalanlara sabrettim.
Herkes yüz çevirirken ben secdede kaldım,
Rabbim yanımdaydı… sen yoktun, neredeydin?