Bugün biri dedi ki bana:
“Hikâyeni gözün yaşarmadan anlatabildiğinde,
Şifaya ermiş olacaksın.”
O an sustum…
Çünkü her kelimem
Yaraya dokunur gibiydi hâlâ.
Demek ki gönlümdeki duman
Henüz semaya karışmamış,
Küllerimin altı hâlâ kor…
Anladım ki iyileşmek,
Unutmak değilmiş;
Yarayı Yaradan’a teslim edip
Sızısını da sevebilmekmiş.
Benim nasibim gecelerdeymiş belki,
Her damla yaş bir dua,
Her acı bir arınma,
Her sessizlik bir secde…
Ve ben hâlâ öğreniyorum sabrı,
Her nefeste biraz daha,
Ağlarken bile şükretmeyi.