Hande AY

Hande AY
@Handeay_
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçmişe başka ne yapılabilir ki? Ancak gülünür... Gülünür, değil mi? Çünkü yaşarken çok ağladık.
"Bu odayı veya müziği biz istemedik davet edildik sadece. Bu yüzden, madem karanlık etrafımızda dönelim yüzümüzü ışığa. Bolluğa minnettar olmak için katlanalım zorluklara. Keyfin tadına varabilmemiz adına acı verilmiş bize. Ölümü reddetmemiz için hayat verilmiş bize, bu odayı veya müziği biz istemedik fakat madem buradayız dans edelim gitsin.”

Hande AY

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2019 31. kitabı
·
N. H. Kleinbaum
8.8/10 · 33,2bin okunma