Edebi bir kitap değil belki ama 10 yaşında Yemen’de yetiş bir çocuğun cesareti, yaşadıkları çok etkileyici gerçekten. Bazı bölğmleri okurken boğazı düğümleniyor insanın. Nasıl bir insan böyle kötü olabilir, sapık düşünceli olabilir ve diyorsun ki sen nasıl babasın ve vicdanın hiç mi yok.
10 yaşında ergenliğe girmemiş bir kadın... can yakıcı gerçekler...