Kesinlikle harika bir kitap. Belki çok ilginç bir konusu yok ama Aşk bu romanda öyle güzel hissettirilmiş ki insanı gerçekten okurken etkiliyor. Tasvirler çok çok güzel birbirine bakışmaları kitabı okurken fark edebiliyorsun.
Dili de bir o kadar akıcı bir çırpıda bitiveriyor kitap.