📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap sonuna doğru öyle güzel sardı ki beni elimden bırakamadım. Çok güzel bir anlatım ve tabi ki bir Cengiz Aytmatov güzelliği... betimlemeler yine Harika Anlatılan her şeyi yaşatıyor bize
Konu olarak güzel bir kitap. Hayatın içinden olayları anlatmış dostluk, arkadaşlarım, komşuluk ilişkisinin güzellikleri ve aşk... film tadında, ama çok gereksiz uzatmalara yer verilmiş bana göre yani okumadan geçtiğim çıkmasaydı var ve okumadığım için bir şeyler eksik kalmadı. Bu uzatmalardan dolayı çok sıkıldığım yerler oldu ve çok fazla kahraman var her sayfada başka birileri çıkıyor karşımıza.
İyi okumalar herkese