Sevdiğim kadınla evlendim ama mutlu değiliz biz. Sürekli kavga ediyoruz. Evimiz arabamız her şeyimiz var üstelik. Senin hiçbir şeyin yok ama mutlusun. Hiçbir şeyim yok mu diye çıkıştı adam. "Benim her şeyim var. Karım benim her şeyimdir. Sevgilim, eşim,arkadaşım,yoldaşım. Sizin ev, araba dediğiniz şeyler aslında hiçbir şey. Altın tasın, kan kusana faydası yoktur. Bir kadın kocasının her şeyi olduğunu bildiğinde mutludur. Ben karıma değerli hiçbir şey alamıyorum ama, ona benim için ne kadar değerli olduğunu hissettiriyorum."
Hepimiz çok isteriz değil mi hiç korkmadan birine sırtımızı yaslamayı, aklımıza zerre kuşku bulaştırmadan birine canımızı, paramızı, sevdiklerimizi emanet edebilmeyi, samimiyetine güvenerek yaralarımızı açık etmeyi, çekinmeden sırlarımızı paylaşabilmeyi, utanmadan yardım isteyebilmeyi, yanında kendimiz gibi olabildiğimiz insanlarla bu yolu yürümeyi?
Bu eşsiz tecrübe için bize lazım gelen tek şey, önce kendimizin güvenilir ve dürüst insanlar olabilmeyi becermemizdir. İhtiyaç duyduğun ya da aradığın ne varsa bunu önce kendine ödemekle yükümlüsün...