Çocuk kalabilsek keşke ...diyerek bitirdim.
Her şeyi en saf haliyle görebilsek, kendimizi düşünmeden ekmeğinizi , duygularımızı paylaşabilsek. İnsan olmak en çok çocukken mi yakıştı bize ? Ölümün öldürmenin kötü olduğunu sadece çocuklara mı yasakladılar. Bu kurallar dünyasında herkes kendi kurallarıyla mı oynayacak ? Kim kimin nefesine karar verebilir ki ?
Bu sadece yıllar öncesi bir hikaye değil . Bugün hala dünyada çocuklar öldürülüyor... birbirlerinin elinden tutarak.