İnsan doğası gereği yapması gereken şeyleri reddedebilir,doğru olanı onaylamaz ama yanlış olanı doğrulamakta da üstüne yoktur. Hayatta öyledir karşınıza insanlar çıkarır ama onun sizin için doğru mu yanlış mı olduğunu belirtmez kendiniz bulun ister bunu bazen canınız acıyarak fark eder bazen de yüzünde bir tebessümle anlarsınız ki bu nadirdir.Empati kitabı insanı düşündürürken aynı zamanda hayattan bazı kesitleri de kendimce insanın karşısına çıkaran insanın bilinçaltına oynayan bir kitap olarak değerlendirilebilir kısacası