-Bunlar, bu alçak karıncalar ıslah olmayacaklar, hepsini hemen öldürmeliyiz.
-Öldüremeyiz sultanım.
- Neden Öldüremeyiz?
- Çünkü sultanım, biz artık onlar olmayınca bu dünyada yiyeceğimizi çıkaramayız. Biz hazır yiyiciler olduk. Onlar ortadan kalkarsa biz de acımızdan ölürüz.
-Bunu hiç düşünmemiştim. Haklısın, öyleyse yiyeceklerini keselim ....
...
...