Nur︎

Nur︎
@Hasletizm
Sıradan bir okur.
...Çünkü bütün fikirlerimiz, hayatın şartlarına intibak eden zekâmızın mahsulleri olduğu için menfaatlerimizin ve temayüllerimizin zihni birer şeklinden ve ifadesinden başka bir şey olmayabilir.
Sayfa 54
Edebiyat
Reklam
Bir bütün iki yarımdan iyidir...
Sayfa 54
Edebiyat
... İnsan da sonuna kadar gidebileceği sahalarda oynamalıdır. - Ya hep ya hiç...
Sayfa 52
Edebiyat
Hepimiz kahkahalarımızı gözyaşlarımızla ödüyoruz ve bu hususta bir dilenci bir milyarderden farksızdır.
Sayfa 50
Edebiyat
Hayattan aldığımız her zevki ona muadil bir ıstırapla ödediğimizi bildiğim için hiçbir şeyden yüzde yüz saadet ümit etmiyor ve yüzde yüz felaketten korkmuyordum.
Sayfa 49
Edebiyat
Reklam