Aslı ‍️

Aslı ‍️
@Hasliumut
Artık biraz küçük bir Umut annesi… “After all, tomorrow is another day.” S.O’Hara
Önünde öyle çok zaman vardı ki. Yaşamdaki tüm güzel şeyler onu bekliyor gibiydi. Aceleye ne gerek vardı? 
Sayfa 75 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Daha çok yol var mıdır? Yoo, şu ilerideki nehri geçmek, şu yeşil tepeleri aşmak yeterlidir. Belki de varmışızdır bile. Şu ağaçlar, kırlar, şu beyaz ev belki de bizim aradığımız şeylerdir. Bir an, bunun doğru olduğuna inanıp, orada durmak isteriz. Sonra, kulağımıza ileride daha iyisinin olduğu çalınır ve tasasız bir biçimde yeniden yola koyuluruz. İnsan, böylelikle, umut dolu, kendi yolunda gider durur; günler uzun ve sakindir, güneş yukarıda gökyüzünde parlamakta ve akşam bastığında üzülerek yok olmaya yüz tutmaktadır
Sayfa 49 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı
… sonra birden kendini çocukluğundaki gibi hissetti. Yapayalnız… 
Sayfa 45 - İletişim·Kitabı okudu
Alıntı

Aslı ‍️

, bir kitap okudu
6/10
·244 syf.·
12 günde okudu
·
2026 10. kitabı
Lou Andreas-Salomé
6.9/10 · 4.395 okunma
Aramızda her şey her zaman çok güzeldi. Keder yaşayabiliriz, ölümcül bir keder hatta. Ama çirkinleşemeyiz.
Sayfa 221 - İşbky·Kitabı okudu
Alıntı