h.

h.
@Hasretarslan
Eski kitaplarda kendime yer açıyorum, biraz geçmişte, biraz satır aralarında yaşıyorum.
Öfke, hissettiğimiz bir şeydir. Her zaman bir nedeni vardır ilgi görmeyi hak eder. Hepimizin, her şeyi hissetmeye hakkı vardır ve öfke de buna istisna değildir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öfkemiz bize, başkalarının bizi tanımlama şekline “hayır” ve kendi benliğimimizin isteklerine “evet” demeye yönlendirebilir. Oysa kadınların öfkelerin bilincine varmaları ve öfkelerini ifade etmeleri hep engellenmiştir.
Alıntı
Sadece bazen, her şeyin bir gün sona ereceğini, en büyük acıların dahi bir gün biteceğini düşünmek insanı rahatlatıyordu.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Alıntı
Okul, insanları eğitmek için vardı; köleleştirmek için değil!
Alıntı