Öfke, hissettiğimiz bir şeydir. Her zaman bir nedeni vardır ilgi görmeyi hak eder. Hepimizin, her şeyi hissetmeye hakkı vardır ve öfke de buna istisna değildir.
Öfkemiz bize, başkalarının bizi tanımlama şekline “hayır” ve kendi benliğimimizin isteklerine “evet” demeye yönlendirebilir. Oysa kadınların öfkelerin bilincine varmaları ve öfkelerini ifade etmeleri hep engellenmiştir.