h.

h.
@Hasretarslan
Eski kitaplarda kendime yer açıyorum, biraz geçmişte, biraz satır aralarında yaşıyorum.
Öfke, hissettiğimiz bir şeydir. Her zaman bir nedeni vardır ilgi görmeyi hak eder. Hepimizin, her şeyi hissetmeye hakkı vardır ve öfke de buna istisna değildir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öfkemiz bize, başkalarının bizi tanımlama şekline “hayır” ve kendi benliğimimizin isteklerine “evet” demeye yönlendirebilir. Oysa kadınların öfkelerin bilincine varmaları ve öfkelerini ifade etmeleri hep engellenmiştir.
Alıntı

h.

, bir kitabı okumaya başladı
Harriet Lerner
8.7/10 · 4.888 okunma

h.

, bir kitap okudu
10/10
·109 syf.·
1 saatte okudu
·
2026 59. kitabı
Alexandre Seurat
8.8/10 · 5,8bin okunma

h.

, bir kitap okudu
6/10
·188 syf.·
3 günde okudu
·
2026 58. kitabı
Laetitia Colombani
8.5/10 · 17,7bin okunma