Bana Kalırsa Bana KAl

Bana Kalırsa Bana KAl
@Hateme
19.07.19 <3 S <3
30 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 4)
533 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Ne tuhaf değil mi? En yakınlarımıza kalbimizi açamıyoruz, sonra gidip bir yabancıya içimizi döküyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
’’Yaşam, çok zalim bir öğretmendir. Önce sınav yapar, sonra ders verir.’’ Andre Gide
Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.
Cenneti görmemiz için gözlerimizi açmamız değil, belki de kapamamız gerekir.
"Ölenler ölümü bilmez Çünkü ölüm kalanlar içindir." Şükrü Erbaş