📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken Rusya'da değil de ülkemizde olanları anlattığını hissettim. Yeni mezunken yaşadığımız tüm korkuları yalın ve net bir şekilde anlatıp, bunları yaşarken hissettiğimiz yalnızlıkla okudum.
Yaşam ve toplum için, medeni olabilmek için görmenin değerinin farkına vardıran bir kitap. Görmezseniz hayatta kalabilmek için en vahşi içgüdülerin ortaya çıkması kaçınılmazdı, eski hayatı ve düzeni umut edebilmek gibi bir seçenek bile kalmamıştı.