Çok özgün bir şiir dili var bence. Çok güzel sade ve anlaşılır. Şairimizle tanışmama rahmetli öğretmenim vesile oldu. Küçük Hanım şiir serisini okumanızı öneririm. Küçük Hanım, Küçük Hanımın Hayalleri, Küçük Hanımın Kaderi. Özellikle Bilmem ki nemsin şiiri çok güzel.
Ben sarhoş değilim, korkma diyorum
Beni böylr ağlatan yüreğimdeki gamdır.
Başım göğsüme düşmüşse, sallanıyorsam
Yorgunluğumdandır.
Bu şiir de tavsiyemdir.