Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmalı derdi dedem.Bir cocuk,bir kitap,bir tablo,inşa edilmiş bir ev,ekilmiş bir bahce,elinin bir şekil de dokunduğu bi şey. Öldüğünde ruhunun gidebileceği bir yer olsun diye.Böylece ınsanlar ektiğin o agaca,veya çiçeğe baktığında sen orada olursun.