Ama hayat yazmaktan ibaret işte. Bunu ona nasıl açıklayabilirim ki? Bırakmak gibi bir seçeneğim yok. Benim yaratmaya ihtiyacım var. Fiziksel bir dürtü bu, yoksunluk çekiyorum diğer türlü, nefes almak gibi, yemek yemek gibi bir şey…
-kapıda bir anahtar olsaydı, onu çevirip kendimi diğerleriyle birlikte kilitlerdim, gitmekten kaçmak için. Tekrar sokaklara çıkma fikrinden histerik bir korku duyuyordum.