Kitabı beğendim.Hatalarımla yüzleştim. Kitapta kadınlar ve erkekler arasındaki ilişkilerden,yaptığımız hatalardan,yapmamamız, söylemememiz gerekenlerden bahsediyor. Sadece ilişkimizde,evliliğimizde değil kayınvalidemiz olsun dostumuz olsun onlarla geçen ikili diyologlardaki hatalarımıza da değinmiş.Bu romanı evlilere bekarlara herkese tavsiye ederim