Sevgili okur arkadaşlarım. Öncelikle merhabalar. Bir konu hakkın da küçük bir şeyler söylemek istiyorum. Şahsım olarak DM kutusundan atılan herhangi bir mesaja cevap vermiyorum. Bazı okur arkadaşlar ısrarla mesaj atıp cevap vermemi bekliyor. Bunun bir küstahça davranış olduğunu düşünüyorum. Diyeceksiniz ki o zaman DM kutun neden açık.. bazılarımızın DM atmasını beklediği insanlar olabilir. Lütfen… herkesin sosyalleşme anlayışı farklı olabilir, taciz boyutunu aşan mesajlar atmayınız. Sevgililerimle..