Filmi izlerken, acaba köpeğimle beraber Oz’a uçsam büyü' cüden ne isterdim diye düşündüm.
Hmmmm. Beyin? Bende yeterince var.
Cesaret? Butterscotch hiçbir şeyden korkmaz.
Bir kalp? Ben ve köpeğimin kocaman birer kalbi var.
Öyleyse ne isterdik? Korkak Aslan gibi şarkı söyleyebilmek ve Teneke Adam gibi dans edebilmek isterdim. İkisi de bu işlerde çok iyi değildi ama bana o kadarı da yeterdi.