Her şey geçici bu alemde. Acı da hüzün de ve bunlar gibi istemediğimiz her duygu da. içinden geçebilirsek onu getiren anlarla birlikte geçip gidiyor , er ya da geç. ama direnirsek acı ve ıstıraba, hüzün koyu bir karanlığa dönüşerek yapışıyor varoluşumuza. bu nedenle cesaretle kendimizi açmak gerekiyor yaşamın her an getirdiği farklı deneyimlerden oluşan duygulara.