Havva

Havva
@Havva571
Insan her daim yaşadigi anı kiymetini bilmeliydi.Başımıza gelen her kötü şeyin bize öğretmek istediği bir amacı vardı.Bazen iyi bazen kötü .Bazen de,yaşamamak için ne kadar uğraşsa da o anı yaşardı insan..
"Her olayı hayır bil. Her geceyi Kadir bil. Her geleni Hızır bil" Hz.Mevlana
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
sevgi sizi taçlandırır da çarmıha da gerer. Sizi büyütür de budar da."
Farkında olmak, bu dünya için büyük bir azaptır. Olan bitenin farkında olan kimse, hiçbir şey olmuyormuş gibi yaşamaya devam edemez. Her yanlış, ilgisini cezbeder ve rahatsız eder. Artık mutlu olmaktan vazgeçmek zorundadır...
Ölüm her şeyi bitirir bir gün Biraz da sevgi biriktirin Ölüm her şeyi bitirir bir gün Kalbinizden katılığı silin Ölüm her şeyi bitirir bir gün O gül çocukları sevin güldürün. Yaşamak sevgilerden alır gücünü Eğilin biraz da sevgilere eğilin Silin bencilliğin kara kirini Kalbinizin aynasından O çok derinlerde yitik Temiz yüzünüzü görün Bir kez olsun, şöyle bir kez Yunun bengi sularında Işıl ışıl sevgilerin Birazcık da duyguların Uçarı sesine uyun. Ölüm her şeyi bitirir bir gün Kimseleri, kimseleri incitmeyin. Ölüm her şeyi bitirir bir gün Ömrünüz size bir kısa oyun Ölüm her şeyi bitirir bir gün Ardınızda güzel anılar koyun. Sevgiden başka her şeyi Her şeyi bitirir bir gün Biraz da ölümü düşünün… Şükrü Erbaş