Insan her daim yaşadigi anı kiymetini bilmeliydi.Başımıza gelen her kötü şeyin bize öğretmek istediği bir amacı vardı.Bazen iyi bazen kötü .Bazen de,yaşamamak için ne kadar uğraşsa da o anı yaşardı insan..
Dilin sadeliği, mananın derinliğine mani değildir.
Yaşamın sadeliği, hayatın neşvesine engel değildir.
Basit ve sade ama anlamlı ve derinlikli yolu tercih edin.
Ya hep ya hiç... Fakat tabiatta ne hep ne hiç vardı. Hep veya hiç beraber oldukları zaman, insan kafasının o terazi mükemmeliyetinin bir sakatlığı oluyordu."