Havva

Havva
@Havva571
Insan her daim yaşadigi anı kiymetini bilmeliydi.Başımıza gelen her kötü şeyin bize öğretmek istediği bir amacı vardı.Bazen iyi bazen kötü .Bazen de,yaşamamak için ne kadar uğraşsa da o anı yaşardı insan..
“Ne ibrettir kızarmak bilmeyen çehren Bırak kardeşim tahsili; git önce edep, hayâ öğren.” Mehmet Akif Ersoy
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dilin sadeliği, mananın derinliğine mani değildir. Yaşamın sadeliği, hayatın neşvesine engel değildir. Basit ve sade ama anlamlı ve derinlikli yolu tercih edin.

Havva

, bir kitap okudu
Puan vermedi·415 syf.·
43 günde okudu
·
2021 14. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.3/10 · 21,4bin okunma
Ya hep ya hiç... Fakat tabiatta ne hep ne hiç vardı. Hep veya hiç beraber oldukları zaman, insan kafasının o terazi mükemmeliyetinin bir sakatlığı oluyordu."
Yaşamak için bir nedeni olan insan her türlü nasıla katlanabilir..