Ne kadar ahbap, ne kadar dost olurlarsa olsunlar, dinsiz imansızlarla ne kadar yakınlık bulurlarsa bulsunlar, gene yalandır yalan...
Hristiyanların hristiyanlığı, hep menfaat için... Komşuluğu hep seni beni harcamak için. Allahu Teala ne buyurdu ayeti kerimesinde? 'sen milletlerine tabi olmadıkça ne Yahudiler ne Hristiyanlar senden asla hoşnut ve razı olmazlar. Ey habibim, onlara de ki, yol Allah'ın gösterdiği yoldur, islam'dır. Sana gelen vahiy ve İslam'dan sonra, heva ve heveslerine tabi olacak olursan Allah'ın azabından seni koruyacak hiçbir dost ve yardımcı yoktur.' (Bakara suresi,120. Ayeti kerime)
"Girdiğinde kapıyı yavaşça aç, çıktığında ise kapıyı yavaşça kapat. Bu dünya öyle bir yer ki Haktan ibarettir. Canlı cansız, dilli dilsiz herkesin bir hakkı vardır. Kapıyı hoyratça çarpıp gidersen kapı senden hakkını, seni kendisine tekrar muhtaç ederek alır."
Ben kapıyı çalmıştım. Kapı açılır mı, açılmaz mı bilmem ama kendisine kapı açılanlar kapıyı edeple çalanlardı.
Edep ki ebediyen lazımdı!