Aslında kaybetmekle ilgili korktuğumuz her neyse tam aksine sahibizdir fakat farkında değilizdir. Ailesini kaybetmekten korkan kişi aileye sahiptir, itibarını kaybetmekten korkan insan itibar sahibidir, ölmekten korkan adam yaşıyordur.
“Zamanı boşa harcamak da bir nevi katliam sayılır. Onu yok sayıp tüketmek katletmektir. Gitti mi geri gelmeyecek olanlardandır; yine de zamanı öldürene katil denmiyor” dedi bir başkası.
“Allah biz talep etmezken dahi sürekli ikramlarda bulunmaya devam ediyor. Hayal edebiliyor musunuz tersi nasıl olurdu? Her konuşmam gerektiğinde Allah’a dua ediyorum, O da dilime konuşabilme yeteneği lutfediyor ve ben de bir şey söyleyebiliyorum. Subhanallah!”