HemDem

HemDem
@Hayaliyle
Bir kitap sevdalısı
Türkolog
Türk Dili ve Edebiyatı, Toplum Gönüllüsü
154 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Masumiyet Müzesi hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Uzun mekan tasvirlerini, betimlemeleri, detaylı anlatımı seven biriyim. Bir mekan bazen sayfalarca anlatılır, insanı içine çeker adeta ordaymış gibi hissettirir. Bir karakter gözümüzde canlandırmamıza vesile olacak şekilde tasvir edilir. Öyle ki bu kitaptan daha çok zevk almayı sağlar. Hani kaç saat , kaç sayfa okuduğumuzu farketmediğimiz kitaplar vardır ya, zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımız o kitaplar… Üzülerek söylemeliyim ki Masumiyet Müzesinden asla o zevki alamadım. Buradaki detaylar, sayfaları hızla çevirmeme değil, maalesef sıkılarak okumama sebep oldu. Beni akışa daha çok çekmek yerine adeta uzaklaştırdı diyebilirim. Bu ayrıntılı anlatım, söz konusu ana karakterlerden çok uzaklaşıyordu fikrimce. Bu sadece kitabın anlatımıyla ilgili düşüncemdi. Tabi ki konusu, hikayesi hakkında daha farklı fikirlerim var. Fakat büyük beklentiyle elime aldığım, uzun zamandır da okumayı düşünüğüm bir kitaptı. Beklentimi karşılamadı. Masumiyet Müzesi
1000Kitap
Erencom isimli okura yanıt verildi
HemDem
Benim yazardan okuduğum ilk kitaptı. Evet kesinlikle katılıyorum diğer kitaplarını bilmiyorum ama başka inceleme ve yorumlara bakınca anladım bazıları bayılarak okumuş, bazıları sıkılmış. Herkeste farklı bir tad bırakmış.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ayyhh bu Kemal de ne kadar uzun süre kaldı Füsunların evinde, baydım vallahi, daral geldi bana 😒🫩 Masumiyet Müzesi
Alıntı
HemDem
Yarım bırakmamak için direndiğimi söyleyebilirim. :( Beklentimi karşılamadı gibi…
“En babasız evlerin yetim kalmış odalarında çiçekler büyütmüş kadınlar kadar canım yandı o gece. Kaburgalarıma saplanmış en paslı hançerleri söküp, geceye yürüdüm korkusuz. Ellerinin beyazlığını aradım kuytularda, yoktu. Tutacak bir el bulamadığı ilk yerden, eve döner insan hep…” -ALINTI-
Hayat
Uğur isimli okura yanıt verildi
HemDem
Tırnak içine aldım alıntı olduğu belli olsun diye :)
“En babasız evlerin yetim kalmış odalarında çiçekler büyütmüş kadınlar kadar canım yandı o gece. Kaburgalarıma saplanmış en paslı hançerleri söküp, geceye yürüdüm korkusuz. Ellerinin beyazlığını aradım kuytularda, yoktu. Tutacak bir el bulamadığı ilk yerden, eve döner insan hep…” -ALINTI-
Hayat
Uğur isimli okura yanıt verildi
HemDem
✨🌙