Ayşe C.

Ayşe C.
@Hayatboylee
Aşk elest bezminde bir güldü ve düştü avuçlarıma, avuçlarım halen gül kokuyor
Nasılsın?
İyiyim desem doğru değil,kötüyüm desem şükürsüzlük. Ömer Demirbağ
Reklam
Bir yerin yaralandığında tabii ki sabah akşam orayı düşünmeyeceksin.Ama yaralanmamış gibi davranmaya, incinmiş yerin üstüne abanmaya devam edersen de sızına yeni sızılar eklersin. Biliyorsun, insan kolay yaralanıyor. Sonra çareyi doktorlarda filan aryor ama yaralanan sensen eğer, kendine önce kendin merhamet edeceksin."
Sayfa 172·Kitabı okudu
Birinin tutup kaldıracağını bildiğinde, düşmek o kadar da korkunç değil.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Acının varlığı hemen duyuluyorda yokluğu o kadar kolay fark edilmiyor.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Bazen beklenmedik bir iyilik,beklenen kötülükten daha fazla incitir bizi.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Reklam