Çetin adlı karakterimizin rutin hayatından sırf dinlediği müziği yarıda bırakmamak için yolunu değiştirmesi ile başlıyor. #doberman cinsi bir köpeğin saldırısına uğruyor ve günü mahvoluyor.
Fazla spoiler vermek istemiyorum ama mahalle ve komşuluğun olduğu bu kitap benim ilk başlarda sıkılmama neden oldu ama devamı iyiydi.
Çetin, müzikleri ve babannesi hayatında iken babannesini kaybediyor ve Gölköy'ü terk ediyor.
Yıllar sonra babannesinin bıraktığı mektup ile tekrara dönüyor fakat kötü anıları onun peşini bırakmıyor.