📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle şunu söyleyebilirim ki Stefan Zweig'in bu kitabına başlamadan önce çok ümitliydim ama kitabı bitirince, bu kitabını okumasaydım pek bir şey kaybetmezmişim dedim açıkcası.
Kitap 5 farklı hikayeden oluşuyor, ve yazar içinde bulunduğu durumu eserine yansıtmış; bölümler intiharla son buluyor, ve sona doğru yazılanlar sanki sayfa sayısını arttırmak için yazılmış gibiydi.
Stefan Zweig sevdiğim yazarlardan biridir ancak, bana sorarsanız Zweig'in bu eserini önermem.