Bir efsaneye göre antik insanlar ilk sevdiğine Güneş'im dermiş. İçinde kaldığı o karanlığı aydınlatan, tüm ilklerini onda yaşadığın kişiymiş Güneş. Sonra gün gelir Güneş ışığını senden esirgemeye başlar, seni unuturmuş. Sana ilklerini yaşatan Güneş'in yokluğu öyle derin bir acıymış ki tüm ışığını yok eder seni karanlığa tutsak edermiş. Efsane der ki; Senin kaybolduğun karanlığı yıldızlarıyla aydınlatan, elini tutup gecenin güzelliğine çıkaran kişi ilk Aşk'ın olurmuş. Artık ne günün aydınlığı ne gecenin karanlığı umrunda olur çünkü her koşulda yıldızlarıyla sana yolunu gösteren bir Gece'ye sahipsindir.