Hayatla aram hoş değil. Her şey rahatsız ediyor beni. Sebep? Bizatihi rahatsız edenlerin kendisi. Ne demek istediğimi bazen kendim bile anlamıyorum. Insanlarla aram açık.
Insanlar onu ilgilendirmekten çıkmış, hatta kendisi bile kendisini ilgilendirmez olmuştu; dış dünyayla ilintisizliğin ve yalnızlaşmanın giderek büyüyen havasızlığında yavaş yavaş boğulmaya başlamıştı.