İlk 3 hikayeyi çok beğendim. Stefan Zweig zaten hayran olduğum bir yazar. Ancak son hikaye bana fazla kasvetli geldi. 30 sayfalık bir hikayeyi 3 günde zor bitirdim. İlk kez Zweig kitabında böyle bir şey yaşadım.
MürebbiyeStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202132,9bin okunma
Anlatılan şey hiç etik değil. Ama öyle bir anlatılmış ki yüreğinizin en derininde hissediyorsunuz. Kitabı bitirdiğimde tek istediğim erkek arkadaşıma sarılmak olmuştu.
Tavsiye ederim.
RomantikaTurgut Özakman · Bilgi Yayınevi · 20215,5bin okunma
Kitabı okurken hak verdiğim çok düşünce var. Yer yer kahkaha attığım da oldu. Fakat tespitleri ne kadar doğru olursa olsun kadını bu denli aşağılaması hoş değil. Daha uygun bir üslup kullanabilirdi diye düşünüyorum. Ayrıca kitabı okurken "yazar da amma egoluymuş." demekten kendimi alamadım.