Hebun

Çok zaman kaybettik. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Moli
Keşke bir kitap okumuş, bir kedi sevmiş olsaydınız. Belki bu kadar kirletmezdiniz dünyayı…
“Soğuk olan hava değil mahsun, insanlar soğuk.. Hayat çok soğuk.. Keşke bu kadar soğuk olmasaydı da dünya, sende bu kadar üşümeseydin.”
Hayata Dair
Sagopa Kajmer
Maneviyat tek eksikliktir, eksikliği maneviyat olana şeytan hep kesiktir, bu ne büyük eksikliktir... Sabah fabrikam
Müzik