Hebun

Yaşamak...
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak… ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Farkına varanın hayat bulduğu yer
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım..
Hayatım müddetince hep onu aramış, onu beklemiştim.
Gözlerimin önünde hep onun hayali vardı..
Şahit olduk bunlara
Fakat bilmem, ne kuzuların ağzından vahşi kurt dişlerinin sırıttığını gördüm..