Hebun

“Bu doğru, insanı tanımak için yavaşça ve dikkatlice yaklaşmak lazım.”
Reklam
İşte bizim bütün hikayemiz bu; ne çok olay birikmiş…
“Ağlıyorlar ama alışıyorlar. Alçak insan herşeye alışıyor!”
Çünkü öyle zamanlar oluyorki hiç tereddütsüz gitmek gerekiyor, sırf gitmek!
“Eğitimli insana her zaman saygı duyarım.”
Reklam