Hediye aksoy

Hediye aksoy
@Hediye01
Yalnızlık bende saklı..
....Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır !
Reklam
Büyükelçi
-Eşek eşek gibi yaşamalı,kaplan kaplan gibi, yılan yılan gibi, insan da insan gibi. Ama insanoğlu kendisinden başka güçler vehmediyor. Değişmeye, başka bir şey olmaya, doğasını zorlamaya çalışıyor, İşte mutsuzluğun ve savaşların kaynağı bu. Kısacası insan insan olarak yaşamalı, eşek eşek olarak...
Herkes ve her şey süratla değersizleşiyordu.

Hediye aksoy

, bir kitabı okumaya başladı
Zülfü Livaneli
8.3/10 · 43,7bin okunma

Hediye aksoy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
39 günde okudu
·
2019 8. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Reklam