"Çünkü kendileri sıcak ofislerinde bir imza atıyor , bir damla kan bile görmeden yaşıyorlar. Ama bombardımanlarda yüz binlerce kadın ve çocuk ölüyor. Başkanın suçu yok, emir kulu pilotun suçu yok , o zaman suç kimde abi? Bu insanları basılan bir düğme mi öldürüyor?"
"Sen iyimserle kötümserin hikayesini biliyor musun?"
"Hayır!" dedi
"Kötümser, ' İşler daha kötü olamaz' diye feryat ederken, iyimser , 'Olabilir daha kötü de olabilir' dermiş.