Hiçbir şey güzel değildir, yalnızca insan güzeldir: her estetik bu naifliğe dayanır, onların birinci hakikatidir bu.
Derhal ikincisini de ekleyelim buna: hiçbir şey yozlaşmış insandan daha çirkin değildir.
Ah,Dünyada Merhametlilerin Budalalıklarından Daha Büyüğü Görülmüşmüdür ??Dünyada Merhametlilerin Budalalıklarından Daha Çok Acı Çektiren Birşey Varmıdır ??Yazık O Sevenlere Ki, Henüz Merhametlerinden Daha Yükseğe Çıkmamışlardır!! Bir Defasında Şöyle Demişti Şeytan Bana: "Tanrı'nın Da var Kendi Cehennemi ,İnsanlara Duyduğu Sevgi."Ve Geçenlerde Şöyle Dediğini İşittim Şeytanın: "Tanrı Öldü;İnsanlara Duyduğu Merhamet YüZünden Öldü Tanrı."