Rojen

Yalnız yaşamayı seviyorum, mesleğimin sağladığı avantajlar sayesinde hayatın tadını özgürce çıkarıyorum. Dostum diyebileceğim arkadaşlarım yok, çevrem geniş ama. Sevgili değiştirmeyi seviyorum; bıkınca, hatta bıkmadan değiştirdiklerim bile oluyor. Birine bağlanmaktan da birinin bana bağlanmasından da nefret ederim. Ben hayatın tadını çıkarmaya bakarım…
Sayfa 29·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanık olduğum acıları, vahşeti, yıkımı travmaları, utancı, çaresizliği uzun uzun anlatabilirim size. Birazcık insanlığınız varsa sarsılırsınız. Fakat ben size aşkı anlatmak istiyorum çünkü bir yerde aşk varsa orada umut da vardır. Başka nasıl ayakta kalabilir insan?
Sayfa 10·Kitabı okudu
"Havalar soğuduğunda insan gölge veren ağaçları unutur." Dostoyevski
Kuşlar geçecek damların üstünden Kuşlar konacak damlara Kanat seslerini duyup uyanırlarsa Gene kuşlarla uyusun çocuklar Olanı biteni anlatma…
"Ne zaman öleceğimizi bilmediğimiz için, hayat hiç bitmeyecekmiş gibi gelir. Ama hiçbir şey çok tekrarlamaz kendini aslında çok az tekrarlar çocukluğunuzun bir öğleden sonrasını, öyle ki, hayatınızı onsuz düşünemediğiniz, sizi derinden etkilemiş bir öğleden sonrayı, daha kaç kez anımsayabilirsiniz ki? belki dört, beş kez daha belki o kadar bile değil dolunayın çıkışını daha kaç kez izleyebileceksiniz? belki yirmi ama yine de her şey, sonsuzmuş gibi gelir.."