Helin ŞAHİN

Helin ŞAHİN
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür Bir orman gibi kardeşçesine ...

Helin ŞAHİN

, bir kitap okudu
9/10
·355 syf.·
Beğendi
·
2021 17. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,7bin okunma
Reklam
Neden bunalımları çözümleyemiyoruz? Neden dost olmadan, erkek-kadın, karı-koca olmaya çabalıyoruz? Yirmi yaşlarının başındaki insanlar böyle mi olmalı? Sevişmek için, ilkin nikâh imzası mı atılmalı? Ya da yalnız kalıp, yıllar yılı erkek-kadın özlemiyle kendi kendilerine mi boşalmalılar? Erkekler, kadın resimlerine mi bakıp heyecanlanmalılar? İlk kadını genelevde mi tanımalılar? Karı-kocalar birbirlerinin gövdelerine "mal" gözüyle mi bakmalı? Insanın doğal yapısı bu davranışların tümüne aykırı. Bizim insanlarımızın insan sevmesi, insan okşaması çocukluktan engelleniyor. Saptırılıyor. Çarpılıyor.
Sayfa 44 - YKY·Kitabı okudu

Helin ŞAHİN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2021 12. kitabı
Tanıl Bora
8.1/10 · 189 okunma
Reklam