📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzel bir kitap aktı gitti resmen okudukça okuyasınız geliyor 14 hikayeden oluşuyor çoğu aşk üzerine guzel aşklar kelimeler yerli yerindeydi çok guzel bir kitap kalemenize sağlık Engin Aşkın
İçim için için ağlıyordu bu sabah... Gözlerimin ağladığını sonradan fark ettim. Acı acı güldüm kendime... Acının üstüne ne güzel de gitti bu gülmek; komik olmayan... Tatsız tuzsuz... Hastayım ben işte açık seçik belli... Tadım yok... Böyle kaç gün sürecek acaba? Kim bana çare olacak şeyleri söyleyebilir o klişe olmuş cümleler haricinde. Aman kalsın...