Bahar şener

Bahar şener
@Heybahar
Devasa adamın,babamın,en üst merciin neredeyse nedensiz gelivereceği,beni gece vakti yatağımdan alıp kapı önündeki koridora bırakabileceği ve onun gözünde böylesi bir hiç olduğum yönündeki kahredici düşünceyle yıllar sonra bile acı çektim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben yine de hiç değilse herhangi bir yakınlık ya da bir duygudaşlık işareti gösterebilirdim;bunun yerine öteden beri senden kaçıp odama,kitaplara,zıpır arkadaşlara ve çılgınca fikirlere sığındım.
Alıntı
Artık Cassandra ananas ve muzların yanında bizi de taşıyordu.Kinyas ve Kayra'yı.Dünyanın en yalnız adamlarını... Dünyanın sonuna,dünyadan önce giden adamları...
Son sayfayı da bitirdikten sonra gözlerimi kapattım...Daha iyi hissetmiyordum.Hayır!Ama ilginç bir duygu keşfetmiştim,derinlerimde.Gitme duygusunu.Giderken duyulan hazzı.İnsanlardan kopmanın zevkini.Dünya üzerindeki insanların hepsi Kuzey Yarımküre'de toplansa,sadece ben Güney Yarımküre'de kalsam yine de dengenin bozulmayacağını bilmenin zevkini keşfettim.İnsanlıktan çıkışımı kutladım bir şişe şarapla.
Alıntı

Bahar şener

, bir kitap okudu
9/10
·324 syf.·
5 günde okudu
·
2024 32. kitabı
José Saramago
7.3/10 · 22,9bin okunma