" Yarını düşlüyoruz ama yarın gelmek bilmiyor ;
Bir zafer düşlüyoruz
Aslında hiç istemediğimiz
Yeni bir gün düşlüyoruz
O yeni gün zaten gelmişken .
Kavgadan kaçıyoruz
Durup dövüşmemiz gerekirken ."
" VE HÂLÂ UYUYORUZ "
" Çağrıyı dinliyor ama kulak asmıyoruz,
Gelecek için umutlanıyoruz ,gelecek yalnızca planlardan ibaretken
Bilgiyi düşlüyoruz, ,her gün köşe bucak kaçtığımız,
Bir kurtarıcı diliyoruz ,kurtuluş elimizdeyken ."
"VE HÂLÂ UYUYORUZ
VE HÂLÂ UYUYORUZ
VE HÂLÂ UYUYORUZ..."
"...özgün ve farlı olan şeylerinize de güvenmek zorundasınız ; tuhaf ya da rağbet görmeyen şeyler olsalar da .. ' Yollar ikiye ayrılmıştı ormanda ve ben - daha az katedilmiş olanı seçtim , bütün ayrımı yaratan da buydu ."