heybemdekitap0

heybemdekitap0
@Heybemdekitap
" Önce karıncaları bölmeliydi , sonra da her bölüğü ötekine can düşmanı etmeliydi .Bölünmüş karıncalar ,hiçbir zaman bir güç olamazlar , sonuna kadar da tutsak kalırlardı !"
Sayfa 43·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Tutsaklık ölümden zordur ." " Bir umar aramak ,toptan ölmekten daha iyidir."
Sayfa 36·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
" Ama bilmeliyiz ki haklı azınlık , haksız çoğunluktan daha güçlüdür ."
Sayfa 17·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
" Olgunlaşmamış insanın özelliği , bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir ." ( Wilhelm Stekel )
Sayfa 176·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
" Yanında kim var ?" " Ben varım ,ben , birde kendim ."
Sayfa 143·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı